Republika Srbija - Republic of Serbia
Grad Beograd - City of Belgrade
Zeleznice Srbije - Serbian Railways

BG:VOZ i Beovoz


VAŽNO:

NOVI red vožnje za BG:VOZ i BEOVOZ  je stupio na snagu u nedelju 15. decembra 2013. godine i važi do 13. decembra 2014. godine.

bg-voz_-_red_voznje_za_2014._godinu.pdfBG:VOZ - Red vožnje za 2014. godinu.PDF  (size: 696KB) (izvor/autor: BelgradeMaps.com)

beovoz_-_red_voznje_za_2014._godinu.pdfBEOVOZ - Red vožnje za 2014.godinu.PDF (size: 453KB) (izvor/autor: BelgradeMaps.com)

mapa_-_bg-voz_i_beovoz_2014.pdfMapa BG:Voz & Beovoz.PDF  (size: 77KB) (izvor/autor: BelgradeMaps.com)

NAPOMENA:

Preduzeće za izgradnju železničkog čvora Beograd d.o.o. - Beogradčvor d.o.o., na čijem sajtu se nalazite, nije nadležno za davanje informacija o redu vožnje za BG:VOZ i Beovoz već vam samo omogućava pregled i preuzimanje (download) reda vožnje.

Za sve dodatne informacije o redu vožnje molimo vas da kontaktirajte isključivo:

Železnice Srbije a.d. na telefon 361-6853 ili 

Sekretarijat za saobraćaj - Direkcija za javni prevoz na telefon 3238-524. 

Hvala na razumevanju.


  KORISNO: Na sajtu BelgradeMaps.com možete naći mape gradskog prevoza u Beogradu. GSP, BG:VOZ, Beovoz, prigradske i noćne linije. Mape železnice Srbije, Avio linije za Beograd, klasične i niskotarifne)


     

bg-voz_-_red_voznje_za_2014._godinu.pdfBG:VOZ - Red vožnje za 2014. godinu.PDF  (size: 696KB) (izvor/autor: BelgradeMaps.com)

mape-_veza_stanica_bg_voza_sa_ostalim_vidovima_gradskog_prevoza.pdfVeza stanica BG:VOZ sa ostalim vidovimajavnog gradskog prevoza.pdf (size: 657KB)

trasa_batajnica_-_pancevacki_most_od_15.04.2011.pdfTrasa, stajališta i planirano vremevožnje.pdf (size: 1,03MB)

mapa_-_bg-voz_i_beovoz_2014.pdfMapa BG:Voz & Beovoz.PDF  (size: 77KB) (izvor/autor: BelgradeMaps.com)


 

   

Aktuelni red vožnje za BEOVOZ (koji je stupio na snagu 09. decembra 2012. godine i važi do 14. decembra 2013. godine) možete pogledati ili preuzeti ovde:

beovoz_-_red_voznje_za_2014._godinu.pdfBEOVOZ - Red vožnje za 2014.godinu.PDF (size: 453KB) (izvor/autor: BelgradeMaps.com)

mapa_-_bg-voz_i_beovoz_2014.pdfMapa BG:Voz & Beovoz.PDF  (size: 77KB) (izvor/autor: BelgradeMaps.com)

Napomena:

Linije za Beovoz (za Inđiju, Pančevo, Valjevo i Mladenovac) su u nadležnosti preduzeća JP Železnice Srbije i u njima ne važe karte i markice ITS!


U okviru nastavka aktivnosti vezanih za realizaciju projekta "Gradske železnice - BG:VOZ novi gradski prevoz " od 15.4.2011. godine se planira uspostavljanje linije gradske železnice Pančevački most - Batajnica.
Sa željom da se novi vid prevoza popularizuje među građanima, u periodu od 15.4. - 30.4.2011. godine predviđen je promotivni period, kada će prevoz za sve  kategorije korisnika biti besplatan.

 

Linija "Gradske železnice - BG:VOZ novi gradski prevoz" Pančevači most - Batajnica će od 15.2011. godine biti uključena u Integrisani tarifni sistem 1, što znači da će se za prevoz koristiti sve vrste karata (markice, pojedinačne karte i besplatne karte) koje važe u postojećem tarifnom sistemu.

Radno vreme linije Pančevaki most - Batajnica je od 6.00 do 22.30 časova svakodnevno, sa planiranim intervalom sleđenja kompozicija od:

 

1.     15 minuta radnim danom u periodima vršnih opterćenja tj. od 6.00 - 9.00 i od 14.00 - 18.00 časova;

2.     30 minuta radnim danom u periodima vanvršnog opterećenja;

3.     30 minuta subotom u periodu od 6.00 do 12.00 časova, a 60 minuta subotom tokom ostalom perioda dana;

4.     60 minuta celodnevno nedeljom i državnim praznikom.

 

Na trasi od Pančevačkog mosta do Batajnice ima 9 stanica/stajališta i to:

 

1.    Pančevački most;

2.    Vukov spomenik

3.     Karađorđev park;

4.     Beograd centar - Prokop;

5.     Novi Beograd;

6.     Tošin bunar;

7.     Zemun;

8.     Zemun polje;

9.     Batajnica.


Planirana vremena vožnje po deonicama od naselja Batajnica su:

 

1.     do Zemun polja 6 minuta,

2.     do Zemuna 12 minuta;

3.     do Tošinog bunara 16 minuta;

4.     do Novog Beograda  22 minuta;

5.     do Prokopa 28 minuta;

6.     do Karađorđevog parka 31 minut;

7.     do Vukovog spomenika 35 minuta;

8.     do Pančevačkog mosta 38minuta.


U vozovima će biti postavljeni poništivači, tako da će putnici koji poseduju pojedinačne karte moći da izvrše poništavanje karata u vozovima.
Postojaće mogućnost kupovine pojedinačne karte u vozovima kod konduktera, a na stajalištima će biti omogućena kupovina u pretprodaji, osim na stajalištima "Tošin bunar" i "Karađorđev park". Primenjivaće se postojeći zonski sistem, tako da su stajališta "Zemun polje" i "Batajnica" u drugoj tarifnoj zoni.

Veza linije "Gradske železnice - BG:VOZ novi gradski prevoz" Pančevači most - Batajnica sa ostalim vidovima JGS-a se ostvaruje na sledeći način:

 

1.     na stajalištu "Batajnica" preko linija 73, 702, 703 i lokalne linije br.700 čije se uspostavljanje planira;

2.     na stajalištu "Zemun polje" preko linije 709;

3.     na stajalištu "Zemun preko" linija 45 i 612 za koju se  planira delimična izmena trase kako bi saobraćala do železničke stanice u Zemunu;

4.     na stajalištu "Tošin bunar" preko linija 45, 65, 71, 72, 82 i 601;

5.     na stajalištu "Novi Beograd" preko linija 67, 89, 94, 95, 7, 9 i 13;

6.     na stajalištu "Beograd centar - Prokop" preko linije 34L i dalje sa linijema 40, 41, 42, 49, 59, 78 i 94;

7.     na stajalištu "Karađorđev park" preko linija 17, 18, 30, 31, 33, 39, 42, 46, 47, 48, 55, 59, 78, 9, 10 i 14;

8.     na stajalištu "Vukov spomenik" preko linija 25, 25P, 26, 27, 27L, 32, 65, 74, 2, 5, 6, 7, 12 i 14;

9.     na stajalištu "Pančevački most" preko linija 16, 23, 32E, 33, 35, 37, 43, 48, 58, 95 i 96.

 

U cilju povećanja pristupačnosti železničke stanice u Batajnici tj. Zemunu, pa time i linije gradske železnice, stanovnicima iz svih delova tih naselja planira se:

 

1.    Uspostavljanje lokalne linije br.700. Vozila na lokalnoj liniji će saobraćati kružnom trasom sledećim ulicama: Matrozovom, Carice Jelene, Jovana Brankovića, Save Grkinića, Vojvođanskih brigada, Maksima Brankovića, Stevana Dubajića, Kralja Radoslava, Vojvode Nikole Stanjevića.

2.    Na liniji će saobraćati radnim danom u periodima vršnih opterećenja dva solo vozila sa intervalom sleđenja od 15 minuta, a u periodima vanvršnih opterećenja i vikendom celodnevno jedno solo vozilo sa intervalom od 30 minuta. Red vožnje na ovoj liniji će biti usklađen sa polascima na liniji gradske železnice.

3.    Delimično produžene trase linije br.702 (Batajnica -Busije) i 703 (Batajnica - Ugrinovci) u naselju Batajnica kako bi se i stanovnicima u zoni oko ulice Braće Savić omogućila direktna veza sa železničkom stanicom.

4.    Izmena trase linije br.612 (Novi Beograd /Pohorska/ - Nova galenika) tako što bi vozila sa ove linije od raskrsnice Rada Končara i Prvomajske ulice saobraćala Hercegovačkom, Atanasija Pulje do Krajiške i dalje redovnom trasom, i na taj način ostvarivala direktnu vezu naselja Galenika i Gornjeg grada u Zemunu sa železničkom stanicom;

5.    Izmena trase linije br.709 (Zemun /Novi grad/ - Zemun polje) tako što bi vozila u oba smera  saobraćala ulicom Dr.Borislava Vujadinovića do železničke stanice u Zemun polju i na taj način ostvarivala direktnu vezu naselja Zemun polje i Plavi horizonti sa železničkom stanicom.


Kako bi se stimilisalo korišćenje linije beogradske železnice i ona bila pristupačna što većem broju korisnika, parking prostor između Jurija Gagarina i Antifašističke borbe (preko puta OTC-a), u zoni železničkog stajališta "Novi Beograd" se može koristiti kao parkiralište u sistemu "Parkiraj i vozi" (Park and Ride). Radnim danom  od 6-23 časa,  ovaj parking korisnici mogu besplatno da koriste, a u dane vikenda će se naplaćivati parkiranje.


Gradski vozovi, Beovoz, uvedeni su na prugama beogradskog železničkog čvora redom vožnje za 1991/92. godinu, odnosno po završetku „južnog kraka“ čvora. U okviru postojeće železničke infrastrukture, delom su dograđene postojeće i izgradjene nove stanica i stajališta, tako da je šire područje grada Beograda ovim šinskim sistemom uključeno u gradski saobraćajni sistem.
 
Danas Beovoz saobraća na relacijama koje se definišu kao gradsko-prigradska železnica i koristi deo pruga novog čvora predvidjenih isključivo za putničke vozove.

Da bi Beovoz u centralnom i širem gradskom području postao vid prevoza najviših karakteristika i performansi, neophodno je pre svega postojeće stanje organizovano prilagoditi zahtevima korisnika.

Osnovni preduslov daljem razvoju i afirmaciji ovog vida prevoza jeste obezbedjenje potrebnog broja elektro motornih garnitura.
 
Takođe, plan razvoja ovog sistema obuhvata proširenje mreže otvaranjem novih linija, odnosno četvrte linije do Karaburme, kojom će se uključiti u sistem stanica Karaburma i pruga oko Kalemegdana, što zajedno sa završetkom radova u železničkoj stanici Beograd Centar predstavlja punu afirmaciju uloge železnice u saobraćajnom sistemu javnog gradskog prevoza putnika u Beogradu.